Dilomonna 55 le hamile kaldım. 20 haftadayız 10 kilo aldım .ilk üç ayda bir kilo patlaması yaşadım. Doktor uyardı beni. Şimdi dikkat etmeye çalışıyorum. İlk doğumdan sonra o kadar ödemliydim ki kabarmış mayalı hamur gibi. Kollarımı filan aynada görünce ben kendime ne yapmışım dedim. Gerçekten kendi bedenime eziyet etmişim . 17.5 kilo aldım . çok fazla ödem vardı . Şimdi dikkat etmeye çalışıyorum. Bir arkadaşım da kilo artışı çok fazlaydı onda diyet yaptı sekiz kilo verdi. Şimdi 8 aylık sekiz kilo aldı. Darısı başıma .