esss_92 ben 26 haftaligim daha kilo almadım ama sanırım almak daha iyi çok kötü ağrılarım oluyor ilk hamileigim daha agrisizdi buna nazaran ilkinde bende kilo almıştım bunda çok dikkat ediyorum ama ben çok ağrı çekiyorum kilo alınca en azından güç oluyor 🥺