Güzel annişkolarım , doğumuma az bir vakit kaldı fakat isim konusunda sürekli yeni isimlerle karşılaşıyorum ve bir çogunuda eledim.
Açelya ve Mihra arasında gidip geliyorum fakat gördüğüm kadarıyla Mihra ismide çok konulmaya başladı Açelya ismi için yorumlarınızı paylaşırmısınız rica etsem . Ben biraz çok dilde olmayan isimleri tercih etmek istiyorum sanırım.