Ipekulas Aslında güzel gidiyordu daha sonra bebeğin kafasının mı beyinciğininmi ne küçük olduğunu söyledi haftasına göre geride dedi. Takip gerekiyor dedi Yani birdahaki kontrol günü gelene kadar sürekli ağladım korkuma . Kendi doktoruma gittiğimde hayır herşeyi günü gününe ve haftasıyla tam hiç bir sıkıntı yok dedi . 10 aylık olucak kızım Allah’a şükür gayet iyi