13 Aralikta bebegimin kalbi durdu ve vakumlu kürtaj olmak zorunda kaldim üzerinden 43 gun gecti ve lekenmem oldu adet olucam sanmistim bugun ise cok cok az lekelenmem oldu adetim gelmedi daha doktorumda korunmana gerek yok demisti hamililelik olabilirmi sizlerin başına boyle birsey geldimi cevaplarmisiniz kizlar