Ipekbayrak merhaba bizim de 20 haftalık detaylı ultrasonumuzda bağırsağında parlaklık var denmişti ve takibe alındık, çok şükür geçti 28. haftadayız. genellikle geçiyormuş doğuma yaklaştıkça ve bazen parlaklık tek başına bir anlam ifade etmeyebilirmiş. bizim ikili üçlü tarama testlerimizin de sonuçları güzel gelmişti. ölçümlerde de sıkıntı yoktu.