Kızlar 21 haftamdayım son 1 haftadır 2 kere baygınlık geçirdim düştüm. İlk bayılmam açlıktandı sabah. ama bugun yine karnım tokken durduk yere soguk sıcak terleyip baygınlık geçirdim ağzım kurudu acaba şekerimmi düşüyor ben anlamıyorum gün içindede ara ara öğünler yapıyorum şekerli tuzlu ama anlayamadım benim haftamda bunu yaşayan varmı