Elif93 Kızlar selam. 29haftaligim son birkaç gündür bebeğimi kasiklarda hissediyorum sanki hareketleri de yavaşladı.bir hafta önce kontrolde herşey yolunda dedi doktorumuz. Son aylarda yer daraldığı için hareketlerin kisitlanacagini okumuştum ama yine de icimde bi korku var normal mi sizce
Ozlemsvr Elif93 bence normal artık doğum yaklaşıyor büyüyor, ben de 29 girmek üzereyim hareketleri eskisi gibi değil. Hem gün için de hiç oynamıyorsa endişe et bir de kanamam felan varsa. Oynuyorsa sıkıntı yok..
Ozlemsvr Elif93 benimde öyle diyorum ya eskisi gibi hareket etmiyor. Bakıyorum yine de kıpırdanma var o zaman rahat ediyorum.