Kelebekmisali16
merhabalar, belki biraz ilkel olacak ama bende şu anda 29+4 günlük hamileyim bir yakınımdan duymuştum hakiki zeytin yağı sürmüş hep ve doğum sonrasında hiç çatlağı olmamış tabiki yapı ile de alakalı ama bende öğrendiğimden beri neredeyse hergün sürüyorum gece yatarken , şu anda gözle görülür bir çatlak yok ama doğum sonrası ne olur bilemiyorum tabikide.. Ve kaşındığı zaman hiç kaşımıyorum sadece ovalıyorum 😇