EmineMnc Hanımlar Merhaba 18 haftalık hamileyim ve 3 gündür uyuyamıyorum... 8 saatlik bir uyku dilimim bar fakat en az 7-8 kere uyanıyorum daralıyorum karın ağrım oluyor göğüs alt hizası sanki bir çizgi gibi... yaşayan varmı? Hepinizin Allah yardımcısı olsun ☺️
Rabiaoguz EmineMnc bende 17+6 yım iki haftadır bende de aşırı uyku oluyor normalmiş fakat bel ağrısımdam duramıyorum
Burcuozkann EmineMnc bende 21 haftalk hamileyim aynı sorn bende de var 😞 nefesm daralıyo nefes alamıyorum bazen
tugba_kck_1987 EmineMnc Aynı bende uyku problemi yaşıyorum daha karnım büyümeden yüzüstü yada yan yatamiyorum sizliyo şimdiden hem uykusuz hem rahat hareket edemiyosam sonraki aylarda ne edicüğükkk 😣😣😣😣
Zeynpatak EmineMnc ben de 18 . Haftadayim 2 gecedir uyuyamiyorm normalde deliksiz uyuyan biriyim . Surekli uyanip wc ye gidiyorm su iciyorm yuzumu yikiyorm vs uykum bolunuyor umarim kisa surer bu durumumuz
EmineMnc Rabiaoguz haraketlerini hissediyormusun geceleri peki ? Uyku bende de var fakat gece uykularım çok bölünüyor en az 7-8 kere uyanıyorum sağa dönerken sola dönerken
Pnardadas Rabiaoguz aynı günlerimiz ve aynı bel ağrısı şikayeti bende de var uyuyana kadar akla karayı seçiyorum ama gece defalarca uyanıyorum.
Rabiaoguz EmineMnc hala hissetmiyorum o kadar üzülüyorum ki hissedemediğim için geceleri bende uyanıyorum genellikle
EmineMnc Burcuozkann doktorum normal diyor sağlığında bir sıkıntı yok seninde bebeğin de diyor herkes yaşamaz sen yaşıyorsun diyor çok zorlanıyorum ama... cinsiyet erkek mi peki sizin ?
Burcuozkann EmineMnc evet erkek doktora bi kaç aydır gitmedim ilk hamileliğimde de aynı problem vardı normal demişti doktor ama bu kadr değildi bunda dha zor geçiyo
Pnardadas tugba_kck_1987 aman allahım şu an çok gözüm korktu çünkü aynı ben hayatta yüz üstü uyuyamiyorum rahat olamıyorum
Lina3 18 +1gunluguz ikinci gebeligim kizima arada kalkiyorum bende cok uyku var hic kalkasim gelmiyor geceleri cise cok uyaniyorum ama hemen uyuyorum geri 😊
Nuraydiyebiri EmineMnc göğüs altındaki çizgi bende de var. Hatta bazen o kısım o kadar çok ağrıyor ki mahvediyor beni. 20+3 teyim.
Nuraydiyebiri EmineMnc en son randevumda yoktu bu şikayetim. Perşembe günü kontrol var gittiğimde sorarım.