asennaa Kızlar kullanıyor olduğunuz hava nemlendiricisi varsa marka önerinizi alabilir miyim, hangisinden memnunsunuzz
amayinedeiyiilerledim asennaa Fatmac cokbilmismom Kızlar bu konuyla alakalı farklı başlıklarda yazan kişiler olmuştu. Ben kiwi marka kullanıyorum. 2 litre kapasiteli, soğuk buhar veriyor, aromatik yağlar ile kullanılabiliyor.
cokbilmismom Banada bugün doktorum önerdi al diye ama hiç bir fikrim yok hangisi iyi diye umarım yazan olur. Netten baktım biraz ama hepsinde iyi kötü yorum var karar veremedim
amayinedeiyiilerledim amayinedeiyiilerledim A101 de daha ucuzdu internet fiyatları yüksek https://ty.gl/ardbzrz3pt
cokbilmismom amayinedeiyiilerledim ya birde metrekareye göre almak gerekiyormuş bazılarının gücü büyük odalara yetmiyormuş. bizim alan büyük evin girişi ve salon bir dubleks olduğu için merdiven boşluğuda var yukarıya çıkarım o yüzden ben karar veremdim küçük cihazlar büyük alanda hiç bir işe yaramıyormuş. Acaba sizin alan büyük mü yeterli geldi mi cihaz bir fark hissettiniz mi
RabisssA amayinedeiyiilerledim odayı soğutma şikayetiniz var mı acaba cihaz büyük olduğu için soruyorum da?
mrsmom_ Ya ben zarar diye duymuştum o yuzden almayi dusunmedim ama yanlış bir bilgi mi acaba araştıran oldu mu acaba
amayinedeiyiilerledim cokbilmismom 2 litre kapasiteli. Kullandığım odalar o kadar büyük değil o yüzden bilmiyorum. Normal bir oda için yeterli ama salonda kullanmadım hiç
Ozlmcnn6 İyonizerli tercih edilmesi gerekiyor hıjyen saglanmazsa havaya bakteri dagıtan bir alete dönüşüyor en saglıklısı iyonizerli nemlendirixi bebek hemşiresi önerisi