Ecelina2020 Kizlar mrb lütfen bilgisi olan yazsın. 15+2 haftalgm normalde bugün hastaneye gittim 14+1 çıktı ultrasonda doktor bı hafta sıkıntı olmaz dedi ama insan ister istemez sıkıntı yapıyor. Bilgisi olan varmi
ozlemelzo Ecelina2020 2 haftaya kadar geriden gelmesi normal diye biliyorum, kendinizi boşuna korkutmayın ☺️
Birikrabirsusam Ecelina2020 benim bebeğim de 10 gün geriden geliyor doktor sağlıksal bi sıkıntı yok normal dedi minyon bir bebek olcak dedi
ParodiMom Bizimde 3-5 gün hep geriden geliyormuş ama doktorum bu sorun değil bir hafta geri yada ileride olsa sorun teşkil etmiyor dedi
ParodiMom Ecelina2020 31+2 elhamdülillah herşey yolunda endişe etmeyin eğer bir sorun olsaydı doktorunuz söylerdi hatta ölçümde de sorun olabilir biraz kilolu olduğun için demişti
Ecelina2020 ParodiMom banada ultrasondan ultrasona fark edebilir sıkıntı yok dedi çok şükür de işte ister istemez insan bi tereddüt ediyo 😊
Ecelina2020 Birikrabirsusam demekki herkeste olabiliyor. Aslnda bu benim ikinci gebeliğim ama ilk gebeligime dair hiç bişey hatrlamyrm 😊
Ecelina2020 Esraalic benim de işte dedim belki üçlü taramaya da girerim şimdi dedim 14+1 dedi iki hafta sonra gel dedi
Gayee16 Benim de geriden geliyo ama aynı haftada olan arkadaşıma göre bebeğimin hareketleri sağlığı daha iyi yani her şey kilo ve boy değil bende çok üzülmüştüm fakat bir sorun teşkil etmiyor önemli olan Sağlıklı olmaları🙏🏻