Babyandmoms Kızlar hamile olduğumu bilmeden emar çekildim 1 hafta sonra beta 55 çıktı gebelik var sizce kötü bisey olur mu bilmiyordum hamile olduğumu
Tgckbr Hiçbir şey olmaz korkmayın bende hamileymisim diş yaptırdım bir sürü ağrı kesici içtim doktorum hicbisey olmaz dedi içinizi ferah tutun ☺️