Melek__55 yok bende vajinada olmadı bir kere makat gelişi oldu geçen hafta haraket az hiss edince dayanamadım acile gitdim dediler makat gelişi sabahi özele kendi doktoruma gitdim dönmüştü tekrardan makat gelişi olduğunda az haraket ediyormuş doktorum dedi bende rahimde ağrı oldu oda sadece birgün sürdü sonra döndü hemen sizinki makat gelişi ola bilir dediğim gibi en son ne zaman gitdiniz doktora ? Yoksa bu haftalarda haraketleri fazla olması gerek kasıkta evet ara sıra oluyo benimde fazla yurus yaptigimda yoruldugumda oluyo normalde yukarda haraket ediyo yoksa