Arkadaşlar selam ben kan pıhtılaşmam olduğu için oksapar iğne kullandım gebeliğim boyunca salı günü de doğumum var doktorum gelmeden önce vurulma doğumdan sonra vurulursun iğneni dedi. Sizce neden doğumdan sonra vurulmam gerekiyor bu durumu yaşayan var mı? Varsa bilgilendirebilir misiniz?