Cmscms06 Kızlar 37+2yim bugün doktor kanalda değil henüz dedi. Şu an kanalda olmaması sorun oluşturur mu ne zamana kadar girmesi iyi olur? Ve kanala girmesi için neler yapmam lazım?
RuveydaDG Hayır,şu anda kanalda olmaması çok normal doğum yaklaştıkça kanala iner. 39+2deyim 2 gün önce kanala girdi.