SimayGg Aramızda plesanta anterior olan var mı? Benim plesanta karnımın sağ ön tarafında. Bebeğimin hareketlerini de gayet güzel hissediyorum. 32.haftadayım normal doğuma engel değil diyor doktorum ama bu şekilde olup normal doğum yapan var mı acaba ?
cicekgibii_ SimayGg onda bi yanlislik var canim plesanta previada normal dogum olmuyo ebnce baska bi doktorada gorun istersen net bi bilgin olsun onemli bi durum ki 32 haftaliksin bende 32 deyim 34 de alablceklerini siylediler en gec 36 olur oda zorla olur olursada yani normal dogum icin seni 40 hafta bekletemezler plesanta previa isen
aslhnkrts9 SimayGg benimde ön duvarda plesentam bana da normal doğuma engel değil dedş bu rahim ağzına yerleşen plesentayla çok karışyo genelde bu durum ama daha bugün gittiğim perinatoloji uzmanı normal doğuma engel değil dedi bende normal istiyodum ama bazı nedenlerden dolayı mecburi sezeryan olucam
SimayGg aslhnkrts9 sezaryen olmaktan açıkçası biraz korkuyorum ama hayırlısı bakalım. Sizde sağlıkla kucağınıza alın inşallah
cicekgibii_ SimayGg anladm rahim agzi kapanmiyirsa engel degildr ozaman hayirlisiyla kucaginiza alirsinz insallah
aslhnkrts9 SimayGg korkmayın benim ilk olucak olumlu düşünün sonuçta bebişler ve şartlar belirliyor doğum şeklini ne kadar pozitif olup olumlu düşünürsek o kadar kolay atlatıcaz süreci sizde sağlıkla kucağınıza alın inşallah bebişinizi ❤️