MomyAsli_ bende 2 defa kestirdim saçımı ilkinde kestitmrmiştim daha doğrusu kestirdiğim gün hamile olduğumu öğrenmiştim şimdi bunda kısa saç kullanıyorum uzadıkça şekli bozulduğu için kestirdim kestirdikten sonrada kendimi çok iyi hissettim zaten bedenim değişiklikte saçımı bakımlı görmek hoşuma gitti