21+2 haftalık detaylı usg girdim bugün. Zaten ilk gebeliğim de nadir bir genetik hastalık nedenli kaybetmiştim. Bu gebelikte amniyosentez yaptırdık öbür kaybettiğim bebekteki hastalık hızlıca çalışıldı temiz gelmişti ama tam sonuç için daha 1 hafta var. Bugün de güle oynaya girdim detaylıya. Ense kalınlığı 6.2 mm çıktı. Doktor nede olsa amniyosentez yaptık tam sonucun çıkacak 1 haftaya öğreniriz diyor. Ama ben korkuyorum yine bir şey mi var diye.