ruveyda123 Kızlar 31+1 akşam yemeğine kadar bir sıkıntı yok çok rahat oluyorum ama ne zaman ki akşam yemeği yeyim beni çok rahatsız ediyor karnım sertleşiyor hazımsızlık var sizde de öyle oluyor mu?
Suzan-5656 ruveyda123 günlerimiz aynı canım 31+1 bende aynı sorunu yaşıyorum akşam yemeği yedikten sonra karnım taş gibi oluyor uzanıyorum oturuyorum yürüyüş yapıyorum fayda etmiyor böyle sabaha kadar devam ediyor.
gzdehlal-36 ruveyda123 bende 29+0 ım bu hafta bunu yaşamaya başladım yemekte azıcık da yesem patlayacak gibi şişiyorum soda falan da fayda etmiyor
ruveyda123 Suzan-5656 çok rahatsız edici sanki karnıma iğne dokundursam patlayacak gibi oluyor keşke bir çaresi olsa bunun😢 normalde yalancı kasılma yaşıyorum ara ara ama bu kasılma da değil
Suzan-5656 ruveyda123 beni de geceleri rahatsız ediyor çok zor sabahı ediyorum Allah yardımcımız olsun inşallah bacım🤲 ilk gebeliğin mi cinsiyeti nedir bebesin 🥰
ruveyda123 Suzan-5656 amiinn sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 😍 ilk gebeliğim kız olacak nasipse senin canımm?☺️
ruveyda123 Zeehraaaa bebişleri kucağımıza sağlıkla alınca bu zamanları anarız inşallah her güzelliğin bir zorluğu var diye😍
Karbeyaz_ ruveyda123 bende 26 haftalığjm canım benimde öyle oluyor birde bazen sanki vajinama vurur gibi oluyor çok aşağıda gibi geliyor sanada oldu mu hiç 😞
ruveyda123 Karbeyaz_ ben geçenlerde aşırı aşağıda hissettim yatınca vajinamda baskı oluyodu hatta ertesi gün kontrolüm vardı hıçkırıkları da vajinamda hissediyordum doktorum baktı bebeğin başı yanda şuan sen onu öyle anlayamazsın dedi normal her şey dedi kontrolde sizde söyleyin mutlaka
Karbeyaz_ ruveyda123 anladım canım içim rahatladı kontrolümüze daha. 1 hafta var korktum şuan içim rahatladı çok saol🥰🙏