26haftalarda başlaya erken doğum riskim yarın sabah son buluyor ilaçlarla iğnerlerle bukdr ilerleyebildik kasılmalarım başladı tekrardan ve yarın sabah sezeryana gireceğim aslında biraz heyecan biraz korku biraz endişe acaba küveze girermi nasıl olur düşünmeye başladım Allah ım herkese hayırlı doğumlar nasip etsin inşllh herkes yavrusuna sağsalim kavuşsun 🙏🏻