Seymaaktass ben travel aldım kuzenim ve en yakın arkadaşımda travel kullandı yakından şahit olduğum için bana çok rahat geldi ve bebek içinde aşırı konforlu sarsıntı az arabada, sürüşü çok iyi tekerlekleri büyük olduğu için en ufak engebeye takılmıyor dönüşleri çok iyi vs. benim aldığım travel oturma ünitesi ile tek hamlede kapanıyor ve valiz gibi çekiliyor. Yani sizin dediğiniz gibi tüm traveller kötü değil araştırıp deneyip kullanışlısi bulunur. Kabin boylar bana rahat gelmiyor ilk altı ay bebek zaten içinde duramaz ayrıca içine Puset yerleştirmek gerekiyor ve görüntüsü çok kaba oluyor. Bir arkadaşımda vardı markasını hiç hatırlamıyorum ama parke taşta falan o kadar kötü gidiyordu ki o küçük tekerlekli olduğu için hiç sevmemiştim. Bu yaşantı ile alakalı ev asansörlü ise ve araba bagajı vs genişse toplu taşıma kullanılmıyorsa travel en iyi seçim bana göre tabii. Sizde kabinden memnun kalmışsınız.