Merhaba kızlar 38+5 haftalık hamileyim 2 haftadır nst sancım çıkıyor yüksek 100 lerde bazen üstü fakat geçen hafta hiç açılmam yok du bu hafta 1 cm ebe var dedi ama doktor bu sancılarla 3 4 cm olması lazım genel de dedi ağrı hissetmiyorum beklemeye devam dedi bu şekilde normal doğum yapma şansım var mı sonu sezeryan olur mu doktorum bekleme taraftarı kafam karışık