Mayaaa34 kuzum daha tam yukarda degiller ki gobek deligimin oralarda hissediykrum hatta biraz daha yukarisi bosluklarimiz var ya oralarda hissediyorum bazen bende. Ama bazen de kasiklarimda ince hafif sizinti gibi harektlerini hissediyorum o da buyuk ihtimalle ayaklari canim daha cok yukarda olmadiklari icin illaki oralardada hissetmemis normal bence