Kizlar ben anne yani park besik aldim ama icinde gelen yatagi bana biraz ince geldi bebek rahat eder ki etmez mi bilemedim. Yatagin üstüne benegin kendi yorganini serip oyle mi kullanayim yoksa baby nestler var ya ondan da slip o sekilde mi kullanayim bilemedim valla. İlk gebeligim ve tecrubesizim bu konularda☺️