Benimde şuan 35 hafta oldum tam devlet bir ay kadar dedi özel 3 hafta dedi geriden geliyor malesef bende çok üzülüyorum korkuyorumda geçen özelden gittiğim doktor gelişim geriliği yüzünden Allah korusun kakasını yapabilir karnında falan dedi iyice korktum 37 ye kadar gidilebilrise gidicez inşallah doğum o zaman olucak ama önümüzdeki hafta muayene günümde ne olur belli değil daha da erken olabilir karın çevresi gelişim geriliği denildi bana bende pek bişey anlamadım ilk gebeliğim nedeni net olarak belli değil bence bana ciğer geliştirici iğne yazdı doktor iki tane 24 saat ara ile yarın onu vurulcam ilk dozunu ama korkuyorum da hareketleri azalabilir birkaç gün dedi doktor bakalım hayırlısıyla gelsin diyorum benimde 28 de falan başladı gerilik işte 1 ay civarı kadar şuan sağlıklı olsunlar inşallah Allahın İzniyle eşimde benimde piskolojimiz bozuldu resmen bişey olurmu aman ne olucak derken hayırlısı herşeyin