ladysaturn bebeğin kafası biraz büyük dedi doktor riskli gebeliğe yönlendirdi, birde AFİ (AMNİYOTİK SIVI)her zaman heterli yazarken bu gittiğimde 15-16 yazmış ne demek bilen yada başına gelen varmı deli gibi bunu düşünüyorum şuan 🥺😥 33+5
Hypenia ladysaturn 32 haftalıkjen gitmiştim kafası 35 haftalık dendi ama kötü birşey demedi doktor herhalde sıkıntılı bi durum değil sende endişe etme ♥️
-Annem ladysaturn Kafası büyük dendi hafta olarakta önden gidiyordu kafa gelişimi ama gel gör ki doğduğunda minnacık kafası vardii Allahimmm ben şook 💓☺️
mrsmom_ ladysaturn benimde bugün dedi 34+5 iz kafası 38 dedi. Öyle olumsuz bişey demedi genetik galiba babasından 😬 sadece dogum 40 a kalirsa zor olur dedi
ayanarta1 ladysaturn kafası büyükle ense kalınlığı aynı değil ki benim oğlumda kafası büyük dendi evet büyüktü ama çok sağlıklı bir çocuk şükür bu doktorların felaket tellalligini anlamıyorum
ladysaturn -Annem hafta olarak hep uyumlu gidiyoduk ta ki bu muayenemize kadar uyumlu fln denmedi kafasi biraz büyük dedi. ben gebelik şekerinden şüphe ediyorum son iki haftadir birden bi açlık ve elimin ayağımın titrediğini farkettim o kadar ki baygınlık geciriyorum resmen
Hypenia ladysaturn 34 üm şuan ama doktor kötü birşey demedi dediğim gibi bebişiniz koca kafalı deyip güldü hatta 😂 içinizi rahat tutun lütfen sağlıcakla gelsin bebiş ♥️
-Annem ladysaturn Son haftalara dogru kendi haftasiyla uyumlu halede gelebiliyor benimki öyle olmuştu. Gerçi ben 40+2 de zorla dogurdugum için 🤦🏼♀️😂
ladysaturn mrsmom_ banada endiseleneceğim bişi demedi ama başı biraz büyük dedi dosyamda da (33 haftalığız) 36 hafta yazmış başına riskli gebeliğe randevu aldırdı ve o hun alttan muayene etti böyle olunca da insan bi endişeleniyor
feyzaben mrsmom_ ben de tam olarak aynı durumdayım. Doğuma 19 gün var sezaryen olacak bebek mecburen. Bakalım çıkınca neler bekliyor bizi 😀
nkarahan mrsmom_ merhaba, aynı durum şuan bizdede söz konusu, acaba doğumdan sonra sıkıntı oldu mu bebeğiniz sağlıklı mı
-Annem mrsmom_ Valla oluyor kuzumm eşimle birbirimize bakıp gülmüştük bunun neresi büyük diye🤭. Koca kafalı oğlum diye seviyordum dogurana kadar 😂😂
ladysaturn ayanarta1 ense kalınlığı demedi zaten canım bizle de babasının kafası büyük mü fln muhabbetleri gecti güldük fln ama alttan muayene edip riskli gebeliğe gönderdi harici bişi de demedi anlamadım yani 😑
mrsmom_ ladysaturn aslinda riskli değilmis ama yinede gidin. İciniz rahat olsun bence endişelenmeyin benden daha küçükmüş 😅 iki doktor takipliyim ikiside bişey demedi.bazi doktorlar stres kaynagi maalesef
feridedmt ladysaturn bana da 20 li haftalardan beri hep 2-3 hafta önden gidiyor ama sıkıntı değil bunlar mişimetrik ölçümler dedi eşimin de kafası büyükmüş dye biz de hiç oralı olmadık ama doğdu gayet normaldi bazı doktorlar çok takıyor galiba🤷🏻♀️ canını sıkma bence canım
Defne_A Afi benim 11 cm yeterli suanlik 33+1 doktor 2 haftada bir kontrole çağırıyor su azalmasına önlem olarak
ladysaturn Defne_A bizimkisine bisi demedi onuda ben farkettim her gittigimde yeterli yazmış bu gittigimde 15 , 16 yazmış 🤔
MF0127 ladysaturn bizimde büyük sona doğru bu oran normale dönecek dedi 3 haftaydi ikiye düştü yani sorun değil bunlar dedi.