Arkadaşlar merhaba, 9 haftalık hamileyim. Normalde süreçten önce de sürecin başından beridir de pregnom max kullanıyorum. Farklı bir doktora gittim ve five vit mom verdi ama pregnom max kullandığımı söylemiştim. Yine de kullabilirsin dedi. İkisi de vitamin takviyesi olduğu için tereddüt ettim. Bu şekilde olan var mı?