dün akşam hafif adet sancısı gibi ağrım vardı uyudum sol tarafımda bi ağrıyla uyandım hareket edilmeyecek kadar ağrılıydı bikaç kez tekrarlandı o ağrı bacağıma vurdu ağrısı ondan sonrada kasıklarım ağrımaya başladı dahada devam ediyor doğum belirtisi olabilirmi