Henuz çok erken (24+0)ama karar vermem gerekiyor düşünmekten stres yapmaktan çok sıkıldım ve üzülüyorum. Şimdi şöyle bir durum var Aci eksiğim çok düşük ve ufak Bi stres üzüntü heyecan ve canımın yanması sonucu hemen tansiyonum düşüyor bazen de bayılıyorum o sebepten normal doğum dan çok korkuyorum acaba doğum esnasında tansiyonum düşmesi sonucu bebeğe bisey olur mu bunu bile bile normal doğum yapmamı istiyor Ailem (eşim hariç) deneyimlerinize ve fikirlerinize çok ihtiyacım var şimdiden çok teşekkür ediyorum.