Kızlar dün acile gittim sancılarım vardı. 2 gün önce acile gitmiştim yine alttan baktı 1 cm açıklık var sancıları takip et dedi. Ama her şey yolunda yani bekliyoruz. 38+5 im. Dün gittiğimdeyse ebe hemen çatala aldı doktor gelmeden nst ve ultrason bakılmadan yani. Bende sanıyorum açıklık bakıcak. Bir acıdı bir şeyler yapıyor anlamıyorum bir yandan sancım var çünkü kendimi kasmam normalde acımaz yani şaşırdım az kaldı falan dedi sonra baktı 2 cm açıklık dedi. Ben hala açıklık bakmak için o kadar acıttı sanıyorum. Daha önce bakan doktor parmağıyla baktı hiç acı bilmem ne olmadı yani sonrasında kanama da olmadı lekelenme de. Doktor eve gönderdi her şey normal sancıların sıklaşınca gel dedi ama ebe çıkarken kanama lekelenme olabilir dedi. Ben öyle diyince anladım alttan uyardı yani zarı sıyırdı. Bugün biraz kan ve parça parça bir şeyler geldi. Emin oldum. Bana sormadan böyle bir şey yapılması çok canımı sıktı. Müdahelesiz bir doğum istiyordum. Zaten kontrol amaçlı gittim beni doğurtun illa başlatın doğumu demedim. Her şey yolunda zaten herhangi bir risk yok. Neden herkese rutin uygulama yapıyorlar anlamıyorum. Müdahale edilince başka bir müdahale ihtimali artıyor.