Leyla_0 Kızlar 32 hafta 33 hafta olanlar uçak raporu alınmalı mi yoksa normal hele Pegasus ta hamile yasak mi uçak binmesi ? Daha önce hamile uçak binenler tecrübeniz paylaşırmısınız 🥺
Hazy Ben 31 haftalikken rapor almıstım ucaga gecerken bilet kontrolünde raporumu sordular.. iyiki almısım dedim oyüzden garanti olsun mutlaka al doktorundan