36+3 üm benim de vajinal ağrılarım oluyor artı bel ağrısı da oluyor. doktora sordum yavaş yavaş vücut kendini doğuma hazırlıyor bu ağrılar normal dedi. Bebeğin hareketinde sorun olursa, su nişan vb olursa gel dedi. Ayrıca bu haftalarda bebek baş aşağı olduğu için baskı da yapıyor. Kayınvalidem de sorardı hep ay sancıların vurmaya başladı mı diye o ne ki ya derdim şimdi çok iyi anlıyorum ne olduğunu😅