skrbsrl Kızlar kanala giren bebeginiz kanala girdikten ne kadar sonra doğdu? Bugün doktorum bebegin kafasının kanala girdiğini söyledi. Doğum için de çok beklemez dedi korkmaya başladım 😁
skrbsrl Bebekbeklrkn 34+0 canim ama çok stresli bir hamilelik yaşadım ben erken doğacağını hep hissediyorum o yüzden
Bebekbeklrkn skrbsrl sağlıkla gelsin inşallah canım haftan iyi banada hep sancı çıktı nstde 33 dne itibaren ama kanalda değil şuanda nazlandı 🤣 peki anlaşılıyor mu Kanalda olunca
skrbsrl Bebekbeklrkn benim sanci çıkmıyor, 1 hafta önce nişan geldi ve sürekli aşağıya baskı hissediyordum. Doktorum bugün ultrasona bakınca direkt aşağıya baskı devam mı dedi sanırım kanala girince aşağı baskı hissediliyor
skrbsrl Emellllllll hayır doktorum zaten hemen doğacağını düşünmüyorum ama çokta beklemez dedi. Belki doğum baslamis olsa farklı olurdu iğne filan vururdu 🤷♀️