EsraArslan81 15 ocakta dondurulmuş embriyo transferi oldum. 23 ocakta hcg 26.30 çıktı bugün ise 37.30 çıktı artış nasıl çokmu düşük
Edaacar-ozkan EsraArslan81 Neden Salıyı bekliyorsunuz sizin iki günde bir kan verip betanızın yükselip yükselmediğini kontrol etmeniz gerekmiyor mu
EsraArslan81 Edaacar-ozkan doktorum öyle dedi çünkü 4 gün sonra tekrarla dedi 4 gün sonrada salıya denk geliyor.