e_blue_sky_a Dünden beri hareketler aniden azaldı sola yatınca çok hareket ediyordu sağa yatınca da… Ne yapmalı var mı tecrübesi olan?
Bebekbeklrkn e_blue_sky_a canım pekmez bal varmı evde tatlı birşey ye biraz dokun karnına uyuyordur belki bir dene eğer hareket etmezse git için rahat olsun kötü düşünme bende de oluyor bu ara
A12_S07 e_blue_sky_a Benimde öyle 36+2 deyim azaldı hareketleri bende 3 gün önce doktordan geldim herşeyi gayet iyiydi bas geliş ondan hakaretleri azaldı diye düşünüyorum
Hilalaktscbk e_blue_sky_a En son gittiğimde 35ten sonra azalmalar olacak demişti bana doktorum iyice daralıyor alanları galiba. Hiç mi hareket yok az da olsa içten hissedersin sen ufak kıpırtılar var mı?
e_blue_sky_a Bebekbeklrkn senin kaç haftalık? Çok tatlı tüketemiyorum şeker diyetindeyim. Ama bitter var onu deneyim. En son salı doktorda idik 3gun önce iyiydi
Bebekbeklrkn e_blue_sky_a yok yok fazla yeme zaten canım şeker varsa bende de su fazla çıktı bende tatlı yememeye çalışıyorum ama az bişey hareket etsin diye dayanamıyorum bende 37 girdim alan mı daraldı naptı bende aynıyım
e_blue_sky_a Bebekbeklrkn bitter yedim ılık süt içip yattım hareket etti. Ama çok değil. Demekki artık daha az olacak hareketler
Hilalaktscbk e_blue_sky_a Google dan 36 haftalık bebek görüntüsüne baktım da nasıl kıpırdayacaklar 🥲 su içmeye çalış bol bol ben bakıyorum bazen kıpır kıpır olmasa da bol su içip meyve falan yiyince hıçkırıklarını hissediyorum.