Kızlar ben 7+5 haftalık gebeyken ultrasyona gittim iki kese göründe biri diğerine göre küçüktü büyüğün kalp atışını duyduk ama küçükte bebeği bile göremedik şuan 9. Haftadayım , haftaya kontrole gidecem böyle birşey yaşayan ya da duyan var mı acaba haftaya diğer bebeği görebilecek miyiz , kalp sesini duyabilecek miyiz ?