hellobebekcan İlk on dakika cıkmayınca testi attım kenara ama sonra baktıgımda böyleydi kızlar sizce kuruma cizgisimi 
EceNaz26 hellobebekcan kuruma çizgisi için fazla belirgin kırmızı sanki benimde ilk dk çıkmadı yarim saat sonra falan belirdi. Varsa bir de erken gebelik testi yap bence
ttksacr hellobebekcan beno kadar test yaptım kuruduğu halde hiç çizgi çıkmadı, bence gebelik var kan ile kesinleştirin
Yaseminnn2109 hellobebekcan kesinlikle tekrarlayın yada kan verin benimde hep tek çıkardı daha sonra bundan çook daha silik bi çiZgiyle şuan hamileyim 😊
hellobebekcan EceNaz26 yarın tekrarlayacagım testi eczaneye cıkamadım evet rengi koyu diye bende emin olamadım bir sormak istedim teşekkürler
Anonimkoo Kaset testleri bilmiyorum fakat erken gebelik testi yaptığımda ben de kenara kaldırıp baktığımda çizgiyi görmüştüm. Kaset testte çıktıysa erken gebelik testi yapın varsa onda mutlaka çıkar çünkü daha hassaslar kaset testlere göre
Sultan-1x Anonimkoo bende erken gebelik testi yaptım sonra baktım silik çizgi vardı emin olamadım ilk 5 dk çıkması lazım yoksa kuruma çizgisi falan deniliyor ya siz hamile misiniz ☺️
hellobebekcan ttksacr benim aklımı karıştıranda o oldu bebiş yoksa hep tek cıkardı normalde yarın sabah bir test yapıp duruma göre de kan vermeye gideyim 🙏🏻
hellobebekcan Zeyna27 yarın sabahtan yapıcam heyecanlandım sabahı beklemeden sprdum belki başına gelen birileri vardır diye 🙏🏻
Patito__ hellobebekcan ilk bes dkkda ciktiysa hamilelik var, sonra ciktiysa şüpheli tekrarlamak gerek
sacmalamakizim hellobebekcan Başka varsa onunla da yapın, sonradan çıktıysa negatif ama en azından aklınızda soru işareti kalmasın.