Bebeğim bir kaç hafta önce doğum kanalına kafası girmişti bugün kontrolde doğum kanalında görünmüyor dedi doktor. Geçen hafta kafası sınırda sezaryen olur dedi bugün hala normal imkanı var diyor 1 gün sonra 38 e gireceğim siz olsanız bekler misiniz sezaryene gün mü isterdiniz