Eşim ile birlikte 2 farklı hastanede spermiyogram testi yaptırdık,birinci testi özel bir hastanede 2023 ün 10. Ayında yaptırdık. Sonucu aşağıdaki gibi çıktı

Daha sonra 3 ay aradan geçti 2024 ün 1.ayında devlet hastanesinde yeni bir spermiyogram testi yaptırdık sonuç aşağıdaki gibi

Her iki testte de sonuçlar farklı yazıyor,birinci testi yaptırdığımızda pehrizin 3. Günü yaptırdık, 2. Testi yaptırdığımızda pehrizin 4. Günü yaptırdık. Her iki testi karşılaştırırsak değerler düşmüş mü yükselmiş mi anlayamadık, yardımcı olur musunuz?