Limonis Merhaba kızlar yine grip olmuşum ayaktayken üst üste 6 kere hapşırık tuttu hapşırdığım sırada ılık bi sıvı geldi kan sandım bakınca su olduğunu gördüm.. çok yoğun değil ama iki tane 1 tl miktarında bi sıvı vardı.Bu akıntı mı su sızması falan mı ? Su sızması bu şekilde olabilir mi acaba
myonlychance Limonis 1 litre 5 bardak suya denk geliyor eğer gerçekten bu kadarsa su gelmiştir. Benimde su gibi akıntım oluyordu ama sadece çamaşırı ıslatacak kadar doktoruma sorduğumda su bu şekilde gelmez 1 2 bardak dolusu su gibi gelir bacaklardan sızacak gibi demişti. Eğer dediğin kadar çoksa sudur o 1 litre akıntı olmaz
ug_fa-3diplomalianne nniduaa myonlychance 1 litre dememiş 1 tl büyüklüğünde demiş arkadaş 😅 büyük ihtimalle idrardır
Ebevegebe Muhtemelen idrardır, hapşırma sırasında kasılmayla genelde idrar çıkışı olur farkedilmez, bebeğin suyu olsa ara ara devamlı şekilde su gelmeye devam eder.
Limonis Yok arkadaşlar 1litre olur mu öyle olsa doktora giderim.. 1 lira büyüklüğü demek istemiştim. Sadece hapşırınca geldi şuan bi sıvı yok ama akıntı olsa leke bırakırdı şimdi bakıyorum tertemiz hiç iz bile olmamış bu kafamı karıştırdı. İdrar da değil çözemedim