Ozlemyldzgeçmiş olsun öncelikle. karanfil yağı çok iyi geliyor. ağrıyan yere dışardan (yanaginizdan) masaj ile uygulayabilirsiniz.
NOT:Sıcak ile temas ettirmeyin (Sıcak su torbası falan...) o An iyi geliyormuş gibi geliyor. sonra varsa apseyı, iltihabı yayıp yüzü şişiriyor. Bilginize