Nişanım suyum ve bebeğim içime kakasını yaptığı için onun kakası 3’ü aynı anda geldi 39+4 de ve hemen hastaneye gittim çatalda muayne yapıldı o anki ebe tarafından sonra nst bağlandım doktorum geldi oda muayne etti ve bunların hepsi toplamda 1 saat sürdü acil sezeryana alındım 10 dakka içinde doğum yaptım normal doğum beklerken süpriz oldu😊