Ucankus Kızlar inşallah 2. Gebeliğim olucak perşembe günü beta 37 çıktı adete 6 gün kala doktorum bir sonraki kanı pazartesi vermemi söyledi. Daha önce ki gebeliğim de tam hatırlamıyorum. Bunda sağ kaşığım sızlıyor normal mi yoksa endişelenmeli miyim
sacmalamakizim Ucankus 6 gün kala 37 çıktıysa iyi bence değeriniz, önemli olan iki katı artmış olması, iyi düşünün inşallah sağlıklıdır. 😊
orcngzm Ucankus benimde sürekli sol kasıgım agrıyordu bende öyle diye düşünmüştüm ama değil sen iyi düşün yani tek taraflıda kasık ağrısı olabiliyor
Ays-0 Ucankus benimde sol sızlıyor gibi oluyor arada bence normal yerlesiyodur karnımın alt kısmı ağrıyor hafiften doktora sorduğumda yerlsesme ağrısı demişti