Turannnurr01 kimsenin psikolojisi benimki kadar bozuk olamaz benim de iki düşüğüm var ben her hafta hastaneye gidip görünüyorum kalbe atıyor mu diye mi şu anda yine sıkıntıdayım kötü rüyalar gördüm diye eşime diyorum ki bebeği kaybettik sanırım hissetmiyorum falan dedim oturup öyle sebepsizce saatlerce ağlıyorum bebek yok diye öldü diye Allah yardımcımız olsun çok zor bir durum aslında destek almamız lazım bu durumda ama