Kızlar dün kontrolüm vardı hafif kasilmalarim çıkmıştı doktor Normal dedi bugün çok kasilmam var ama beni rahatsız edecek derecede değil. Ve cok hareketli bugun normalde de cok hareketli ama bugun bi tik fazla givi geldi kaburgalarima kaburgalarima tekme atiyorr. bide kafasını neredeyse vajinanin Bi tık üstünde hissediyorum resmen. Doktorda dün aşağıya inmiş kafası demişti korkutmaya başladı bu kız beni hemen doğum falan olmaz dimi ya