Nurceyhan93 Kızlar merhaba. Eşimle kan uyuşmazlığımız var. 27+5 iğne oldum var mı aranızda iğne olan?
Anneolmak38 Nurceyhan93 Bizimde uyuşmazlık var bende iğne olacağım henüz 8 buçuk haftalık benim minik 🥰
Nil00 Bizimde uyuşmazlık var 19. Haftamdayim 28. Haftada test yapıp ona göre iğne yapıyorlar diye biliyorum
tugbatosun Bizimde var uyuşmazlık doktorum sorun yok bebek doğduktan sonra bakılacak eşinin kan grubundansa iğne olacaksın dedi 29+5 im şuan