frhn_emklii 2.0 çıktı sonuç tam adet zmanlarım yükselir mi acaba? YA SONUÇ BÖYLEYKEN ADET OLUNURSA NE OLUR YÜKSELME İHTİMALİ VAR Mİ?
Umutluol frhn_emklii merhaba son attığım soruya bakar mısınız yardımcı olur musunuz bir bilginiz varsa eğer
frhn_emklii Eldgrn tam zmanları canm bazen bi hafta önce bazen bi hafta sonra olduğum zamanlar oluyor veya 3 gün erken yada 3 geç olduğu zamn oluyor yine artma ihtimali olur mu
frhn_emklii Yaaa adet olursam bu değer gider mi ilk hamileliğimde üstüne görme diye bişey varmış onu yaşamıştım 28 adet bitmişti ilk gebelikte 29 yani 1 gün sonra hamile olduğumu öğrenmiştim
frhn_emklii Eldgrn peki o 1 hafta içerisinde adet olursam yine kan vereyim mi valla hiçbir bilgim yok bunlara dair onun için soruyorum
Eldgrn frhn_emklii adet kanaması yaşarsanız vermenize gerek yok ama kanama aşırı veya çok az olursa kontrol amaçlı verebilirsiniz
frhn_emklii Kızlarr adet oldum🥺hayırlısı demekki 2.0 çıkması bi anlama gelmedi 🤷♀️ acaba adet günüm diye mi çıktıydı o 2.0 yükselir zannetmiştim