55_gzemakbas_55 Her uyandığımda kendimi sırt üstü buluyorum bi kaç kere de yüz üstü yatmışım 36+2 deyim . Ne gibi sorunlarla karşılaşırım bebeğe zarar vermiş miyimdir 😞😞😞
sevdenurnur 55_gzemakbas_55 bende aynı durumdayım ama içinizi ferah tutun kolay kolay bişey olacagını sanmıyorum. Bu son zamanlarda gerçekten hiç bir pozisyon rahat vermiyor ve ben ne tarafa dönsem bebegım o tarafta sertlesıyor uykuya dalmak uyumak çok zorlaştı
Meriioo 55_gzemakbas_55 bir sorun hissetse vücudunuz ne yapması gerektiğini bilir ☺️ o kadar düşünebilen beyinlerimiz var 🙂 nasıl rahat hissetmeyip uykuda pozisyon değiştiriyorsa sırt üstü veya yüz üstü yattığınızda da aynı şeyi yapabilir hayatı kendinize bu kadar zorlaştırmayın
Dilan_55 55_gzemakbas_55 bende bazen yüz üstü yatar gibi oluyorum hatta bebeği ezdim diye aklıma geliyor duzeliyorum 🤣🤣 okadar ufak şeylerden bebeğe zarar gelmez merak etme