Merhaba arkadaşlar, eskilerden hatırlayanlar vardır, yeni gelenler içinde hikayemi anlatmak isterim.
Ben ekim 2022 de 26 haftalıkken erken doğum yaptım ve doğum yapmamın sebebi de başlıkta belirttiğim gibi enfeksiyondu. Hamileliğim süresince hiç bi şekilde enfeksiyon geçirmemişken 24-25.haftalarımda akıntım yoğunlaştı ve akıntıyla beraber lekelenmeler oldu. Daha öncesinde de düşüğüm olduğundan tedbiri elden bırakmamak için doktora gittim ve herhangi bi kan tahlili yapılmadan normal denilerek gönderildim. Ancak 25. Haftanın başlarında sancılarım arttı ve burda bazı kişilerin doğum sancısını aşırı abartmasından dolayı sancılarımı hafife aldım ve yatarak geçmesini bekledim. Ama sancılarım ve akıntım öyle dayanılmaz bir hale geldi ki tekrar doktora gitmek zorunda hissettim kendimi . Ve gittiğimde akıntımın yeşil renkte ve ileri derece enfeksiyon olduğunu öğrendim. Hemen hastaneye yatışım yapıldı ve 3 gün boyunca antibiyotik tedavisi uygulandı. Ama ne yazıkki geç müdahale edildiği için bebeğim 26 haftalık 600 gramken doğum gerçekleşti.
Bu hikayeyi neden anlattım, çünkü burda açılan bazı postlar okuyorum gerçekten çok küçümseniyor enfeksiyon. Yok bol bol su için, yok dut suyu için vs vs . Enfeksiyonun düşük derecesi de yüksek derecesi de erken doğum riskine sebep oluyor, o yüzden lütfen küçümsemeden doktorunuzla irtibata geçin ve tedavi görün ki benim gibi sonradan üzülmeyin. Çünkü ben erken doğum yaptım ve ne yazıkki erken doğumdan kaynaklı sağlık sorunları yüzünden oğlumu 11 aylıkken kaybettim.